Sałatka z ryżem, pieczarkami i czosnkiem

Pyszna sałatka, idealna na lunch. Dobrze się również sprawdza na imprezach, pomimo czosnku :) Niestety, nie jest atrakcyjna wizualnie, ale smakiem przebija inne sałatki. Spróbuj, warto! Przepis dostałam od cioci Kasi i jej dedykuję ten wpis :) U mnie ta sałatka jest hitem na imprezach.















  





Składniki:
1,5 paczki ryżu, (ja używam jaśminowego)
500 g pieczarek
masło do smażenia
1 pęczek koperku
3 - 4 ząbki czosnku
majonez
sól, pieprz


Sposób przygotowania:
Ugotuj ryż zgodnie z instrukcją na opakowaniu. (Ja mam specjalną maszynę do ryżu, dzięki której ziarenka ryżu się nie kleją). Pieczarki umyj, pokrój w kosteczkę i przesmaż na maśle, nie dodawaj soli, bo puszczą dużo wody! Koperek posiekaj. Do miski wsyp ugotowany, ostudzony ryż, dodaj pieczarki już ostudzone, koperek, przeciśnięty przez praskę czosnek, majonez i przyprawy. Gotowe! Dobrze jeśli przygotujesz sałatkę wcześniej i zostawisz w lodówce, wtedy lepiej się 'przegryzie' smak. Smacznego!



Sałatkowe szaleństwo!

2 komentarze:

  1. Na pewno sycaca, wiec idealna na lunch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sałatka z pieczarkami, dziękuję za dodanie jej do mojej akcji :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie jeśli podasz swoje imię, zostawiając komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wydrukuj