Gulasz wołowy z warzywami i ryżem

Dziś proponuję bardzo smaczny obiad, sycący. Autor przepisu nieznany.
 





Składniki: (4 porcje) 1dl = 100ml
300 g mięsa wołowego
200 g boczku wędzonego
1 ½ łyżki mąki pszennej/ kukurydzianej
3-4 dl śmietany 18% lub 30%
1 por
 ½ żółtej papryki
½ czerwonej papryki
3-4 łyżki koncentratu pomidorowego
sól, pieprz
ryż
natka pietruszki 

Sposób przygotowania:

Pokrój mięso w centymetrowe paski. Podsmaż kilka na raz na maśle. Przełóż do większego garnka. Pokrój boczek w kostkę i podsmaż i dodaj do garnka. Posyp mąką. Pomieszaj całość i dodaj śmietanę. Gotuj ok 20 min. Pokrój na małe kawałki pora i papryki. Jak mięso będzie już gotowe dodaj warzywa + koncentrat. Wymieszaj całość, dodaj sól, pieprz. Podawaj z ryżem. (ja do ryżu dodałam łyżeczkę kurkumy, żeby był żółty, nie solę). Smacznego! 


Moja maszyna do ryżu

1 komentarz:

  1. Przepis wykorzystany! :D smak dania rewelacyjny, godny polecenia:) Od niedawna jestem "Panią Domu" -blog Basi i jej przepisy będą towarzyszyły mi w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie jeśli podasz swoje imię, zostawiając komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj